Selecteer een pagina

Strategiesessie: wat zou je op dit moment moeten doen om jouw bedrijf te laten groeien.

Voor coaches, adviseurs en trainers: leer in een gratis gesprek precies die dingen die je nu zou moeten doen om jouw bedrijf te laten groeien. We kijken naar waar jij nu staat en waar je zou willen staan. Ik help je in het gesprek direct de dingen te vinden die ervoor gaan zorgen dat je jouw doel bereikt.

Kan jij op een of meerdere van de volgende vragen ‘JA’ antwoorden:

  • Ben je niet zo succesvol als je zou willen zijn?
  • Wil je een constante en voorspelbare stroom van klanten en omzet?
  • Wil je nu eindelijk doorbreken met jouw bedrijf?
  • Wil je stoppen met denken maar gaan doen?

Dan geef ik je graag ideeën hoe jij dit kunt bereiken. Ik werk al  meer dan 20 jaar als ondernemer waarin ik multinationals geadviseerd, succesvolle bedrijven opgezet (en verkocht) en tientallen ondernemers geholpen heb hun doelen te bereiken.

Vraag een gratis strategiesessie aan. Het gesprek duurt 30 tot 45 minuten en dit hebben we telefonisch.

Je verlaat het gesprek met duidelijkheid over wat jij nu kunt doen om jouw bedrijf te laten groeien.

Het gesprek is vrijblijvend en kosteloos.

Voor wie? Ik kan je helpen indien je:

  • Een ambitieuze kennisondernemer bent met expertise
  • Een bestaand bedrijf met een bestaand aanbod hebt
  • Serieus en gedreven bent om jouw bedrijf te laten groeien

Ben jij dit? Dan help ik je graag verder! Vul onderstaande vragenlijst in, je ontvangt van mij dan een e-mail om een gesprek in te plannen.

 

Uiteraard worden jouw gegevens vertrouwelijk behandeld.

Wat goed dat je deze top 10 hebt aangevraagd, de aanmelding is gelukt! 

De mail met de link is onderweg naar jouw mailbox. Als hij niet binnen een paar minuten zichtbaar is kijk dan even in je spam box.

In deze checklist ga je ontdekken waar je nieuwe klanten vandaan kunt halen.

Maar als ik eerlijk ben weten we allebei dat je pas klanten kunt gaan aantrekken als je een perfect aanbod hebt. Een onweerstaanbaar aanbod met grote aantrekkingskracht voor jouw doelgroep. 

Zowel bij starters als bij ondernemers die al een tijdje bezig zijn zie ik het werven van klanten vaak mis gaan. Ze werpen zich vol op de marketing omdat er nu eenmaal geld in het laatje moet komen - en dat snap ik. Ze volgen webinars en trainingen met quick fixes - Facebook Hacks, Content schrijven of Zichtbaarheid - en gaan met de verworven kennis aan de slag. Om zich dan te realiseren dat ze niet de resultaten behalen die ze wel bij anderen (concurrenten) zien. Hoe komt dat nou?!? 

Omdat Hapsnap marketing nooit werkt.

Dit is wat succesvolle ondernemers allemaal goed doen; Ze hebben een strategie en ze zorgen ervoor dat de fundering van hun bedrijf ijzersterk staat voordat ze aan de marketing gaan beginnen - of eigenlijk, als onderdeel van hun marketing. Ze hebben een doordachte lanceerstrategie. De lanceerstrategie is onderdeel van mijn methode waarmee ik al vele jaren ondernemers help om hun impact en hun groei exponentieel te laten groeien. En het werkt!

Maar wat is dat nou precies, de fundering van jouw bedrijf? Voor een kennisondernemer zijn dit 3 hele belangrijke onderdelen:  

  1. Wie is jouw klant? En dan bedoel ik niet alleen demografisch (leeftijd, sekse, regio, etc) maar juist binnen jouw doelgroep, met wie kun jij het beste resultaat behalen? Want als jij maximaal resultaat kunt behalen voor jouw klant wordt jouw klant hier heel happy van maar zal je zelf ook heel veel bevrediging voelen.
  2. Wat is het probleem dat je oplost? Waar ligt jouw klant 's-nachts wakker van? Als jij een grote droom of een wens van een klant kunt waarmaken komen de klanten naar jou toe en kun je bovendien goede prijzen vragen.
  3. Hoe los jij het probleem van jouw klant op? Wat is jouw product? Wat is jouw unieke manier om jouw klant te helpen en hoe presenteer jij dit? Welke stappen neem jij met jouw klant om van nu (het probleem) naar de toekomst (de droom / de wens) te komen. Hoe zet je dit in de markt? En, heel belangrijk, wat is jouw marketing boodschap? Denk bijvoorbeeld aan Steve Jobs die verkocht geen IPod maar 1000 songs in your pocket. 

Als je de fundering goed neerzet zal jouw marketing eigenlijk vanzelf gaan. Je zult zien: jouw marketing wordt eenvoudiger, consistenter, goedkoper en je gaat er veel meer resultaat mee behalen. 

Ga dus met jouw fundering aan de slag! Marketing start niet met zichtbaarheid maar met een weloverdacht plan. Daar kan ik je verder mee helpen. Als je lid wordt van de besloten Facebook groep Marketing voor Coaches en Experts vind je daar veel groeitips en gelijkgestemde ondernemers die hetzelfde pad bewandelen als jij (en tegen dezelfde dingen aanlopen).

Veel plezier met de top 10!

 

Schrijf je hier in voor de 5 daagse challenge!

We gaan vanzelfsprekend zorgvuldig om met je gegevens. Voor meer info bekijk onze privacyverklaring.

Je hebt je succesvol ingeschreven en ontvangt een bevestigingsmail.

Share This